Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe gaat het plaatsen in zijn werk?

1 of 2 mensen komen bij jullie aan, vragen waar het mag gezet worden en waar ze stroom kunnen nemen. Dan zullen ze het helemaal opstellen en vervolgens nog eens helemaal stofzuigen en indien nodig nog kuisen. Als alles klaar is komen ze nog wat papierwerk (handtekening) regelen. Jullie kunnen beginnen springen en wij rijden naar de volgende.

Hoe kies ik een springkasteel

Dit is een lastige. Zeker met de grote keuze die we hebben. Je kan zeker onze zoekfilter gebruiken. Anderzijds kan je best voor jezelf al enkele parameters instellen. Budget, persoonlijke voorkeur zoon/dochter, thema, type, overdekt, obstakels, aantal kinderen, doorgang zijn allemaal zaken die kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze.

Hoe lang op voorhand moet ik reserveren?

Kunnen we geen termijn op plakken helaas. Het zou kunnen dat jullie keuze tot de dag voordien kan geboekt worden. Maar net zo goed kan die al weg zijn of lang voordien geboekt worden. Hoe minder belang je hecht aan welk kasteel er komt hoe langer je kan wachten.

Hoe verloopt de betaling?

De betaling kan op voorhand via overschrijving, cash bij levering of via payconic.

Kan een blower tegen regen?

Ja, je mag deze zeker niet gaan afdekken aangezien ze dan geen lucht meer kunnen aanzuigen. Je moet alleen zorgen dat de stekker niet pal in de regen ligt of zeker niet in een plas.

Kan ik annuleren bij slecht weer?

Indien er behoorlijk veel regen voorspeld wordt kan je annuleren tot 48u voordien. De cut off waarde 48u voordien = 2 dagen voordien tem 12u. Meer info bij de annulatievoorwaarden

Kan ik steeds iemand bereiken?

Voor de dag van jullie feest/event zijn we bereikbaar tijdens de openingsuren zijnde 9-19u behalve zondag. Op de dag dat er bij jullie een springkasteel staat zijn we echter heel de dag bereikbaar via noodnummers die jullie ontvangen bij levering.

Moet ik een waarborg betalen

Meestal niet. Er zijn enkele kastelen waar los materiaal wordt meegeleverd. Voor het los materiaal wordt wel een waarborg gevraagd maar dit is bij die kastelen in kwestie vermeld. Wordt dan overigens ook vermeld in je bevestigingsmail.

Wanneer wordt het springkasteel geleverd en weer opgehaald?

In de check out reservatie worden tijdsloten getoond waarvan je zowel voor levering als ophaling een keuze dient te maken. Bij het maken van de planning houden we rekening met die tijdsloten. Vervolgens zullen al onze teams in de praktijk proberen hun planning zo goed mogelijk te volgen.

Wat moet ik voorzien?

1. Voldoende doorgang om te kunnen leveren. 2. Iemand ter plaatse die kan zeggen waar het mag komen OF een opzetschema bezorgen. 3. Stopcontact(en) binnen de 50m. 4. Geld indien niet voordien overgeschreven.

Hoe kan ik reserveren?

Liefst gewoon via de website. Als je via de winkelmand heel de check out doorloopt hebben we zeker alle nodige gegevens en verliezen we daar nadien geen tijd meer mee.

Hoe krijg ik een springkasteel snel terug "droog"?

Ideaal is met 2 personen (of meer). 1 persoon in het kasteel die met handdoeken het water opneemt. Een tweede persoon die buiten het springkasteel steeds de natte handdoeken uitwringt en "droog" terug aangeeft aan persoon 1.

Hoe verloopt de afbraak?

Zo discreet mogelijk indien nodig. We proberen bij de levering steeds alles al geregeld te hebben zodat we bij de ophaling niemand meer moeten 'storen'. We gaan naar het springkasteel, laten het af, rollen het op en laden het weer in onze bus. Op naar de volgende.

Is er korting mogelijk?

Voor 1 springkasteel is er geen korting. Vanaf 2 en meer kan een kortingscode aangevraagd worden. Voor projecten en pakketten worden mooie kortingen voorzien.

Kan het springkasteel tegen regen?

Ja, een springkasteel gaat niet stuk in de regen. Ze hebben helaas allemaal al wel vaker in de regen gestaan. Beste is het gewoon laten rechtstaan. Het wordt natter als je het aflaat.

Kan ik een factuur krijgen

Uiteraard. In de check out van je winkelmand wordt gevraagd of je een factuur wenst. Daar moet je dan ook de facturatiegegevens aanvullen.

Moet ik een verzekering afsluiten

Wie helemaal gerust wil zijn wel al gebeurd dit in de praktijk zeer zelden daar de meeste mensen kleine tot middelgrote ongelukken gewoon zelf regelen. Maar je kan in principe bij je makelaar hiervoor informeren. Wij zijn zelf BA verzekerd tijdens plaatsing en afbraak alsook wanneer er iets gebeurd dat duidelijk veroorzaakt is door ons materiaal doch tijdens correct gebruik.

Moeten we zelf helpen?

Een helpende hand zullen ze allicht niet afslaan MAAR je hoeft in principe niets te doen. Alles is in de prijs inbegrepen.

Wat is de flexibele uurregeling?

Hebben we in 2015 moeten invoeren omdat we anders niet meer alles rond kregen. Je kiest echter nog steeds zelf of je met die flex formule wil boeken of niet. Concreet krijg je hiervoor een korting en krijgen wij een ruimere marge in de plaats zodat we makkelijker onze planningen kunnen maken.

Wat moeten we doen bij regen of onweer?

Bij regen moet je helemaal niets doen. Kasteel gewoon laten rechtstaan. Op die manier zal het minder nat worden dan wanneer je het aflaat. Bij ONWEER of hevige wind daarentegen moet het springkasteel afgelaten worden. Zodra het terug kan moet het terug opgezet worden.

Contact

Telefonische bereikbaarheid

Tussen 9u - 19u / Woensdag: enkel voor klanten van die dag

Noodnummers?

Voor klanten zijn we te allen tijde bereikbaar op onze noodnummers die ze meekrijgen met de levering!