Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe gaat het plaatsen in zijn werk?

1 of 2 mensen komen bij jullie aan, vragen waar het mag gezet worden en waar ze stroom kunnen nemen. Dan zullen ze het helemaal opstellen en vervolgens nog eens helemaal stofzuigen en indien nodig nog kuisen. Als alles klaar is komen ze nog wat papierwerk (handtekening) regelen. Jullie kunnen beginnen springen en wij rijden naar de volgende.

Moeten we zelf helpen?

Een helpende hand zullen ze allicht niet afslaan MAAR je hoeft in principe niets te doen. Alles is in de prijs inbegrepen.

Hoe verloopt de afbraak?

Zo discreet mogelijk indien nodig. We proberen bij de levering steeds alles al geregeld te hebben zodat we bij de ophaling niemand meer moeten 'storen'. We gaan naar het springkasteel, laten het af, rollen het op en laden het weer in onze bus. Op naar de volgende.

Wanneer wordt het springkasteel geleverd en weer opgehaald?

In de check out reservatie worden tijdsloten getoond waarvan je zowel voor levering als ophaling een keuze dient te maken. Bij het maken van de planning houden we rekening met die tijdsloten. Vervolgens zullen al onze teams in de praktijk proberen hun planning zo goed mogelijk te volgen.

Contact

Telefonische bereikbaarheid

Tussen 9u - 19u / Woensdag: enkel voor klanten van die dag

Noodnummers?

Voor klanten zijn we ten alle tijden bereikbaar op onze noodnummers die ze meekrijgen met de levering!