Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe verloopt de betaling?

De betaling kan op voorhand via overschrijving, cash bij levering of via payconic.

Kan ik een factuur krijgen

Uiteraard. In de check out van je winkelmand wordt gevraagd of je een factuur wenst. Daar moet je dan ook de facturatiegegevens aanvullen.

Is er korting mogelijk?

Voor 1 springkasteel is er geen korting. Vanaf 2 en meer kan een kortingscode aangevraagd worden. Voor projecten en pakketten worden mooie kortingen voorzien.

Moet ik een waarborg betalen

Meestal niet. Er zijn enkele kastelen waar los materiaal wordt meegeleverd. Voor het los materiaal wordt wel een waarborg gevraagd maar dit is bij die kastelen in kwestie vermeld. Wordt dan overigens ook vermeld in je bevestigingsmail.

Contact

Telefonische bereikbaarheid

Tussen 9u - 19u / Woensdag: enkel voor klanten van die dag

Noodnummers?

Voor klanten zijn we te allen tijde bereikbaar op onze noodnummers die ze meekrijgen met de levering!