Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe kan ik reserveren?

Liefst gewoon via de website. Als je via de winkelmand heel de check out doorloopt hebben we zeker alle nodige gegevens en verliezen we daar nadien geen tijd meer mee.

Hoe lang op voorhand moet ik reserveren?

Kunnen we geen termijn op plakken helaas. Het zou kunnen dat jullie keuze tot de dag voordien kan geboekt worden. Maar net zo goed kan die al weg zijn of lang voordien geboekt worden. Hoe minder belang je hecht aan welk kasteel er komt hoe langer je kan wachten.

Hoe kies ik een springkasteel

Dit is een lastige. Zeker met de grote keuze die we hebben. Je kan zeker onze zoekfilter gebruiken. Anderzijds kan je best voor jezelf al enkele parameters instellen. Budget, persoonlijke voorkeur zoon/dochter, thema, type, overdekt, obstakels, aantal kinderen, doorgang zijn allemaal zaken die kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze.

Wat is de flexibele uurregeling?

Hebben we in 2015 moeten invoeren omdat we anders niet meer alles rond kregen. Je kiest echter nog steeds zelf of je met die flex formule wil boeken of niet. Concreet krijg je hiervoor een korting en krijgen wij een ruimere marge in de plaats zodat we makkelijker onze planningen kunnen maken.

Contact

Telefonische bereikbaarheid

Tussen 9u - 19u / Woensdag: enkel voor klanten van die dag

Noodnummers?

Voor klanten zijn we ten alle tijden bereikbaar op onze noodnummers die ze meekrijgen met de levering!